Uppesittare

För första gången på länge är jag vaken efter 23 på en vardag, det känns nästan lite busigt att inte ligga och snarka nu. Jag måste erkänna att ögonlocken är tunga dock, men jag tvingar mig själv att vara vaken då jag har mandelskorpor i ugnen. Mm, så gott! De bakas såklart till Williams namnfest som är om en vecka.
För att fördriva tiden ser jag på tv3s dokumentär om unga mammor. Det är helt klart att man blir imponerad över vilka modiga människor vi har runt om oss. Jag fick höra en hel del när jag berättade om min graviditet som 19 åring men kan inte tänka mig vilken smäll från både nära, kära och samhället det är att få barn som 15 åriing.
Oplanerad som tusan, men älskad som få. William är här hos oss, mot alla odds, och ingen har någonsin gjort mig lyckligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback