Dagen med stort D

Åh, en sån lycka som sprider sig i mammahjärtat när ens lilla pojke får träffa sin gammelfarmor för första gången och möter upp med ett stort leende! Mitt fantastiska barn, min älskade son.

Dagen har varit otroligt lyckad trots dåligt med sömn och en massa stress. Jag känner mig så otroligt tacksam till släkt och vänner som funnits där för oss under dagen, men framför allt under hela den förändringen som kommer med att bli förälder för första gången. Ett särskilt tack, rätt från hjärtat, går till min finaste vän Elin. Hon är så uppmärksam och hjälpsam att det är svårt att förstå.

Jag antar att bilder är något ni vill se? Det kommer upp såfort jag har möjlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback